Wiadomości F1zone.pl
| 1 | Sebastian Vettel | Red Bull Racing | ![]() |
61 p. |
| 2 | Fernando Alonso | Scuderia Ferrari | ![]() |
61 p. |
| 3 | Lewis Hamilton | McLaren | ![]() |
53 p. |
| 4 | Kimi Räikkönen | Lotus F1 Team | ![]() |
49 p. |
| 5 | Mark Webber | Red Bull Racing | ![]() |
48 p. |
| 6 | Jenson Button | McLaren | ![]() |
45 p. |
| 7 | Nico Rosberg | Mercedes AMG Petronas | ![]() |
41 p. |
| 8 | Romain Grosjean | Lotus F1 Team | ![]() |
35 p. |
| 9 | Pastor Maldonado | Williams F1 Team | ![]() |
29 p. |
| 10 | Sergio Perez | Sauber F1 Team | ![]() |
22 p. |
| 11 | Kamui Kobayashi | Sauber F1 Team | ![]() |
19 p. |
| 12 | Paul di Resta | Sahara Force India | ![]() |
15 p. |
| 13 | Bruno Senna | Williams F1 Team | ![]() |
14 p. |
| 14 | Jean-Eric Vergne | Scuderia Toro Rosso | ![]() |
4 p. |
| 15 | Nico Hulkenberg | Sahara Force India | ![]() |
3 p. |
| 16 | Michael Schumacher | Mercedes AMG Petronas | ![]() |
2 p. |
| 17 | Felipe Massa | Scuderia Ferrari | ![]() |
2 p. |
| 18 | Daniel Ricciardo | Scuderia Toro Rosso | ![]() |
2 p. |
| 19 | Heikki Kovalainen | Caterham F1 Team | ![]() |
0 p. |
| 20 | Witalij Pietrow | Caterham F1 Team | ![]() |
0 p. |
| 21 | Charles Pic | Marussia F1 Team | ![]() |
0 p. |
| 22 | Timo Glock | Marussia F1 Team | ![]() |
0 p. |
| 23 | Narain Karthikeyan | HRT Formula 1 Team | ![]() |
0 p. |
| 24 | Pedro de la Rosa | HRT Formula 1 Team | ![]() |
0 p. |
| 1 | Red Bull Racing | 109 p. |
| 2 | McLaren | 98 p. |
| 3 | Lotus F1 Team | 84 p. |
| 4 | Scuderia Ferrari | 63 p. |
| 5 | Williams F1 Team | 43 p. |
| 6 | Mercedes AMG Petronas | 43 p. |
| 7 | Sauber F1 Team | 41 p. |
| 8 | Sahara Force India | 18 p. |
| 9 | Scuderia Toro Rosso | 6 p. |
| 10 | Caterham F1 Team | 0 p. |
| 11 | Marussia F1 Team | 0 p. |
| 12 | HRT Formula 1 Team | 0 p. |
| 1 | Pastor Maldonado | Williams F1 Team | 25 p. |
| 2 | Fernando Alonso | Scuderia Ferrari | 18 p. |
| 3 | Kimi Räikkönen | Lotus F1 Team | 15 p. |
| 4 | Romain Grosjean | Lotus F1 Team | 12 p. |
| 5 | Kamui Kobayashi | Sauber F1 Team | 10 p. |
| 6 | Sebastian Vettel | Red Bull Racing | 8 p. |
| 7 | Nico Rosberg | Mercedes AMG Petronas | 6 p. |
| 8 | Lewis Hamilton | McLaren | 4 p. |
| 9 | Jenson Button | McLaren | 2 p. |
| 10 | Nico Hulkenberg | Sahara Force India | 1 p. |
| 11 | Mark Webber | Red Bull Racing | 0 p. |
| 12 | Jean-Eric Vergne | Scuderia Toro Rosso | 0 p. |
| 13 | Daniel Ricciardo | Scuderia Toro Rosso | 0 p. |
| 14 | Paul di Resta | Sahara Force India | 0 p. |
| 15 | Felipe Massa | Scuderia Ferrari | 0 p. |
| 16 | Heikki Kovalainen | Caterham F1 Team | 0 p. |
| 17 | Witalij Pietrow | Caterham F1 Team | 0 p. |
| 18 | Timo Glock | Marussia F1 Team | 0 p. |
| 19 | Pedro de la Rosa | HRT Formula 1 Team | 0 p. |
| 20 | Sergio Perez | Sauber F1 Team | 0 p. |
| 21 | Charles Pic | Marussia F1 Team | 0 p. |
| 22 | Narain Karthikeyan | HRT Formula 1 Team | 0 p. |
| 23 | Bruno Senna | Williams F1 Team | 0 p. |
| 24 | Michael Schumacher | Mercedes AMG Petronas | 0 p. |
Podobne:
17.05.2012 | Pietrow "uzbroił" team Caterham |
15.05.2012 | Boullier: Niedługo możemy wygrać |
14.05.2012 | Wolff: Nie damy się ponieść emocjom |
13.05.2012 | Wypowiedzi po wyścigu |
12.05.2012 | Wypowiedzi po kwalifikacjach |
12.05.2012 | Alonso: Grosjean może wygrać wyścig |
Pozostałe
18.05.2012 | Massa: Zespół stoi za mną murem |
18.05.2012 | Wypowiedzi kierowców przed GP Monako |
18.05.2012 | Zakaz używania systemu DRS w tunelu |
18.05.2012 | Maldonado: Czuję się jak w GP2 |
18.05.2012 | Hamilton: To była oznaka szacunku (cz.2) |
17.05.2012 | Pietrow "uzbroił" team Caterham |
17.05.2012 | Pierwsze eliminacje do Halowych Mistrzostw Świata w Kartingu, czyli PIKC 2012 już za nami! |
17.05.2012 | Williams w końcu może świętować |
17.05.2012 | Kobayashi celuje w podium w Monako |
17.05.2012 | Hamilton: Nie byłem na to przygotowany (cz.1) |
17.05.2012 | Co z budżetami na 2013 rok? |
17.05.2012 | "Cóż za spotkanie" |
16.05.2012 | Webber: Wynik Williamsa był nierealny |
16.05.2012 | Kaltenborn udziałowcem Saubera |
16.05.2012 | Vettel broni Schumachera |
Typuj
Pietrow: Odżyłem w tym roku
22.06.2011 11:00, autor: Michał Dończyk, wyświetleń: 971
Reprezentant teamu Lotus Renault GP uznał, że czuje się jak zupełnie nowa osoba, po udanym rozpoczęciu sezonu 2011. Tym samym Rosjanin może zapomnieć o towarzyszących mu niepowodzeniach, gdy jeździł u boku Roberta Kubicy.
W zeszłym roku, debiutujący w stawce najlepszych kierowców świata, Witalij Pietrow, nie radził sobie najlepiej, seryjnie popełniając błędy na torze. W dodatku, podczas większości wyścigów okazywał się być wolniejszy od partnera z drużyny. Jednak wraz z rozpoczęciem nowego sezonu, Rosjanin prezentuje się znacznie lepiej. W czasie inauguracji zmagań, na torze Albert Park w Australii, Pietrow po raz pierwszy w karierze zdołał stanąć na podium, kończąc Grand Prix na 3. pozycji. Poprawie uległa również forma kierowcy w sesjach kwalifikacyjnych. W dotychczas rozegranych 7., za każdym razem udawało się zawodnikowi wskakiwać do Q3.
– W przeciągu roku wszystko się zmieniło. Jestem teraz bliżej teamu. Zespół wspiera mnie, pomagając mi w tym, aby znaleźć się na szczycie. Co ważne, możemy razem pracować i jednocześnie, przyjaźnić się. Czuję się tutaj jak w domu ( Lotus Renault), być może to sprawia, że moje wyniki tak znacznie się poprawiły – zastanawiał się Pietrow.
NAJWIĘKSI OCENILI
Zwyżkę formy Rosjanina, który w obecnym sezonie zgromadził więcej punktów, niż przez cały ubiegłoroczny cykl mistrzostw świata, zauważyły legendy Formuły1. – Witalij wykonuje fantastyczną pracę. Widzę jak walczy przeciwko, wielkim zespołom, takim jak Ferrari, McLaren czy Red Bull – powiedział czempion z 1992 roku, Nigel Mansell. – Można myśleć, że najwięcej co może osiągnąć w tym bolidzie to 7. miejsce. Sam przez kilka lat byłem w podobnej sytuacji. Jednak, gdy na torze pojawia się jakakolwiek szansa na zyskanie pozycji, starasz się ją wykorzystać. Więc nie zdziwmy się, jeżeli Pietrow sam siebie zaskoczy i wygra w tym w roku. To byłoby wspaniałe – dodał Brytyjczyk.
W podobnym tonie na temat 27–latka wypowiedział się były reprezentant m.in. Ferrari, Jean Alesi. – Pietrow zaimponował mi w tym roku. Zajęcie przez niego miejsca na podium w Australii było zaskoczeniem. Wszyscy spodziewali się jednak tego, że stanie się bardziej konkurencyjny, ponieważ w zeszłym roku nie miał doświadczenia. 3. miejsce, które zdobył w czasie inauguracji nie było dziełem przypadku – uznał Francuz.
– W przeciągu roku wszystko się zmieniło. Jestem teraz bliżej teamu. Zespół wspiera mnie, pomagając mi w tym, aby znaleźć się na szczycie. Co ważne, możemy razem pracować i jednocześnie, przyjaźnić się. Czuję się tutaj jak w domu ( Lotus Renault), być może to sprawia, że moje wyniki tak znacznie się poprawiły – zastanawiał się Pietrow.
NAJWIĘKSI OCENILI
Zwyżkę formy Rosjanina, który w obecnym sezonie zgromadził więcej punktów, niż przez cały ubiegłoroczny cykl mistrzostw świata, zauważyły legendy Formuły1. – Witalij wykonuje fantastyczną pracę. Widzę jak walczy przeciwko, wielkim zespołom, takim jak Ferrari, McLaren czy Red Bull – powiedział czempion z 1992 roku, Nigel Mansell. – Można myśleć, że najwięcej co może osiągnąć w tym bolidzie to 7. miejsce. Sam przez kilka lat byłem w podobnej sytuacji. Jednak, gdy na torze pojawia się jakakolwiek szansa na zyskanie pozycji, starasz się ją wykorzystać. Więc nie zdziwmy się, jeżeli Pietrow sam siebie zaskoczy i wygra w tym w roku. To byłoby wspaniałe – dodał Brytyjczyk.
W podobnym tonie na temat 27–latka wypowiedział się były reprezentant m.in. Ferrari, Jean Alesi. – Pietrow zaimponował mi w tym roku. Zajęcie przez niego miejsca na podium w Australii było zaskoczeniem. Wszyscy spodziewali się jednak tego, że stanie się bardziej konkurencyjny, ponieważ w zeszłym roku nie miał doświadczenia. 3. miejsce, które zdobył w czasie inauguracji nie było dziełem przypadku – uznał Francuz.
Wasze komentarze (19)
Dodaj komentarz
0407mj [komentarzy: 1436] / 2011-06-23 10:23:38
witold:
- tacy sami ludzie jak ci co zajmują się tym np .w Sauber czy innych teamach gdzie nie ma doświadczonego kierowcy - który zazwyczaj pomaga tylko w lepszym zrozumieniu zachowania się bolidu.LRGP to kreatywny zespół , chyba że Twoim zdaniem to sam Robert wymyślił ich wydech i zgrał to wszystko z zawieszeniem,aero i całą resztą bolidu.Sytuacja finansowa robi się nie najlepsza , ale w dalszym ciągu stać ich na kierowcę pokroju QN ,który po chyba już jedenastu latach spędzonych w F1 coś tam jednak czai. cytuj
[...] Bardzo fajnie napisane. A ja mam pytanie, kto sie zajmie rozwojem bolidu jesli Petrov zostanie liderem? Przeciez w tym sezonie bolid jest na tym etapie w ktorym pozostawil go RK.
ewazh [komentarzy: 182] / 2011-06-23 06:25:41
26-letni Pietrow jest nadal nowicjuszem, to jest dopiero Jego drugi rok w F1. W ubieglym roku poznawal tory, popelnial sporo bledow, a w tym roku poczyna sobie coraz lepiej i prezentuje sie lepiej niz Nick Heidfeld. cytuj
26-letni Pietrow jest nadal nowicjuszem, to jest dopiero Jego drugi rok w F1. W ubieglym roku poznawal tory, popelnial sporo bledow, a w tym roku poczyna sobie coraz lepiej i prezentuje sie lepiej niz Nick Heidfeld. cytuj
witold [komentarzy: 53] / 2011-06-23 01:54:03
cytuj
0407mj:
Bardzo fajnie napisane. A ja mam pytanie, kto sie zajmie rozwojem bolidu jesli Petrov zostanie liderem? Przeciez w tym sezonie bolid jest na tym etapie w ktorym pozostawil go RK.Pietrow czyje się bezpieczniej wręcz komfortowo , konkurencja w teamie go nie przytłacza ,Boullier nie stresuje, stajnia jest zależna od jego kasy bardziej niż poprzednio, stał się przepustką na wschód i jednym z elementów układanki Berniego bo Aleshin , który miał przejść z GP2 jeździ poniżej oczekiwań; Oksana Kosaczenko- "Chcę uspokoić wszystkich fanów, Witalij pozostanie w F1 na przyszły rok, na kolejny i na trzy lata liczone od dziś" - powiedziała dla 'Rossiya 2'. Pietrow- "Niemal wszyscy kierowcy pochodzą z państw, w których organizowane są wyścigi i mam nadzieję, że za kilka lat będę mógł przeżywać podobne emocje, startując na torze w rodzinnym kraju" Myślę że do 2014 Pietrow jest w stanie zostać nawet liderem( bez Roba w zespole) i z jeszcze większym logo Lada walczyć z powodzeniem o pudło w GP Soczi lub wyścigu w Moskwie, o ile tylko LRGP będzie w obecnej formie
cytuj
0407mj [komentarzy: 1436] / 2011-06-22 16:47:53
Pietrow czyje się bezpieczniej wręcz komfortowo , konkurencja w teamie go nie przytłacza ,Boullier nie stresuje, stajnia jest zależna od jego kasy bardziej niż poprzednio, stał się przepustką na wschód i jednym z elementów układanki Berniego bo Aleshin , który miał przejść z GP2 jeździ poniżej oczekiwań;
Oksana Kosaczenko-
"Chcę uspokoić wszystkich fanów, Witalij pozostanie w F1 na przyszły rok, na kolejny i na trzy lata liczone od dziś" - powiedziała dla 'Rossiya 2'.
Pietrow-
"Niemal wszyscy kierowcy pochodzą z państw, w których organizowane są wyścigi i mam nadzieję, że za kilka lat będę mógł przeżywać podobne emocje, startując na torze w rodzinnym kraju"
Myślę że do 2014 Pietrow jest w stanie zostać nawet liderem( bez Roba w zespole) i z jeszcze większym logo Lada walczyć z powodzeniem o pudło w GP Soczi lub wyścigu w Moskwie, o ile tylko LRGP będzie w obecnej formie cytuj
Pietrow czyje się bezpieczniej wręcz komfortowo , konkurencja w teamie go nie przytłacza ,Boullier nie stresuje, stajnia jest zależna od jego kasy bardziej niż poprzednio, stał się przepustką na wschód i jednym z elementów układanki Berniego bo Aleshin , który miał przejść z GP2 jeździ poniżej oczekiwań;
Oksana Kosaczenko-
"Chcę uspokoić wszystkich fanów, Witalij pozostanie w F1 na przyszły rok, na kolejny i na trzy lata liczone od dziś" - powiedziała dla 'Rossiya 2'.
Pietrow-
"Niemal wszyscy kierowcy pochodzą z państw, w których organizowane są wyścigi i mam nadzieję, że za kilka lat będę mógł przeżywać podobne emocje, startując na torze w rodzinnym kraju"
Myślę że do 2014 Pietrow jest w stanie zostać nawet liderem( bez Roba w zespole) i z jeszcze większym logo Lada walczyć z powodzeniem o pudło w GP Soczi lub wyścigu w Moskwie, o ile tylko LRGP będzie w obecnej formie cytuj
Lord_STIG:
i szczerze wątpię, żeby się sprawdził :) liczę na Daniela :P cytuj
[...]Zgadzam się, że Kubica i Moreli nie zgodzą się na piątki zobaczą, co zaproponuje im Lotus na przyszły sezon może poszukają nowego zespołu, ale to najgorszy ze scenariuszy zakładający zablokowanie drugiego fotela przez pay driver’a oby się nie sprawdził.
Nie ma wątpliwości co do poprawy w kwestii wyników. Zna już tory, ma prawo być bardziej pewny siebie i korzysta z tego. Zdobył nieco doświadczenia i to uczyniło go wyraźnie lepszym kierowcą. Poza tym- coraz mniej już jego śmiesznej miny 'co ja tutaj robię' i zakłopotania. Wszystko wskazuje na to, że rzeczywiście lepiej czuje się w zespole. Wierzę, że wkrótce uda mu się wygrać. cytuj
k@sia:
Zgadzam się, że Kubica i Moreli nie zgodzą się na piątki zobaczą, co zaproponuje im Lotus na przyszły sezon może poszukają nowego zespołu, ale to najgorszy ze scenariuszy zakładający zablokowanie drugiego fotela przez pay driver’a oby się nie sprawdził.@grzeczny - pamiętam te słowa Erica. Jak widać zmiana otoczenia i ktoś, kto go prowadzi, mu służy :P @Lord_STIG - według mnie LR jest pewne w tym sezonie, bo tak jak Kamil napisał, nikt nie zgodzi się, aby Robert wskoczył na 1 czy 2 wyścigi. Wyobrażasz sobie taką sytuację? Robert za Massę, albo Buttona, Webbera, Schymachera/Rosberga, kogokolwiek? Bo ja nie :P Co do słów Lopeza, wyobraź sobie taką sytuację: w zespole jest Heidfeld/Senna i Petrov. Robert jest już gotowy, aby wrócić na cały weekend (na same piątki się nie zgodzi ani on, ani Morelli). Lopez nie pozwala Robertowi wystartować, dając mu warunek: "albo piątki, albo nic". Jak wytłumaczy całą tą sytuację? Jak Ty byś to wytłumaczył? Pytań pojawiłoby się wtedy cała masa: "dlaczego tylko w piątki, a nie na cały weekend", "dlaczego mu nie pozwalacie, skoro jest gotowy" itp. Ja nie mam pomysłu jak taką sytuację wytłumaczyć, chyba jedynie słowami: "bo nie. Nie wystartuje i koniec, bo ja nie chcę, bo takie mam widzi mi się, bo tak mi się podoba." Szczerze mówiąc nie widze tego.
cytuj
k@sia i wcale bym się nie zdziwił jak Robert podpisał by kontrakt na sezon 2012.tak coś czuje nie wydaje mi się aby Felippe dobrowolnie opuścił Ferrari a kontrakt ma chyba właśnie do 2012(pisze tylko o Ferrari bo inne czołowe ekipy nie wchodzą raczej w skład potencjalnych pracodawców RK w najbliższej przyszłości).Po zatem Robert jest cały czas na bieżąca z tym co dzieje się w teamie jakie modyfikacje są wprowadzane do R31,jest na bieżąca z swoim inżynierem Simonem,z pewnością cały zespół chce dalej współpracować z Robertem bo wiedzą ze z nim mogą powtórzyć sukcesy za czasów Flavio i Fernando,po zatem Robert czuje się tam dobrze jest liderem i możecie pisać ze po powrocie może nim nie być bo Bruno czy Witali wniosą pieniądze mi się wydaje ze takie same pieniądze może za sobą wnieść Robert,oczywiście nie tak dosłownie jak ta dwójka ale poprzez wyniki na torze,po zatem tam nie pracują tylko i wył. ludzie zajmujący się biznesem ale także osoby które siedzą w motosporcie już b.długo i myślę ze prawdziwym liderem jest dla nich Robert,a już kończąc to kto jak nie lider ,,rządzi'' w jakimś stopniu w zespole,kto jak nie lider teamu udoskolana bolid.Dla mnie liderem w LRGP jest Robert i myślę ze dla wielu pracowników zespołu tez tak właśnie jest,jasne ze niektórzy z was mają inne zdanie na ten temat,ale według mnie LRGP to nie Virgin czy HRT dla których pierwszeństwo w zespole jest na podstawie funduszy jakie się wnosi wraz z swoim przyjściem. cytuj
KamilF11994:
W tym sezonie będzie jeździł w Lotusie albo wcale nie będzie jeździł nawet, gdy będzie zdrowy. Ale sam napisałeś ze skąd pewność ze Robert wróci w tym sezonie do LRGP,to cię pytam jak uważasz gdzie ma niby jeździć w tym sezonie jak wróci,nie ma innej opcji za bardzo tylko zostanie przynajmniej do końca tego sezonu w LRGP.
A wracając do tematu to rzeczywiście Witalij Aleksandrowicz :) zrobił duży postęp w swojej jeździe na tle Nicka, ale nie ma zespole Roberta, więc nie można miarodajnie stwierdzić jak duży jest to postęp przecież wszyscy wiemy, że polak jest lepszy kierowcą niż Niemiec.
Użytkownik edytował ten post 2011-06-22 15:52:54
cytuj@grzeczny - pamiętam te słowa Erica. Jak widać zmiana otoczenia i ktoś, kto go prowadzi, mu służy :P
@Lord_STIG - według mnie LR jest pewne w tym sezonie, bo tak jak Kamil napisał, nikt nie zgodzi się, aby Robert wskoczył na 1 czy 2 wyścigi. Wyobrażasz sobie taką sytuację? Robert za Massę, albo Buttona, Webbera, Schymachera/Rosberga, kogokolwiek? Bo ja nie :P
Co do słów Lopeza, wyobraź sobie taką sytuację: w zespole jest Heidfeld/Senna i Petrov. Robert jest już gotowy, aby wrócić na cały weekend (na same piątki się nie zgodzi ani on, ani Morelli). Lopez nie pozwala Robertowi wystartować, dając mu warunek: "albo piątki, albo nic". Jak wytłumaczy całą tą sytuację? Jak Ty byś to wytłumaczył? Pytań pojawiłoby się wtedy cała masa: "dlaczego tylko w piątki, a nie na cały weekend", "dlaczego mu nie pozwalacie, skoro jest gotowy" itp. Ja nie mam pomysłu jak taką sytuację wytłumaczyć, chyba jedynie słowami: "bo nie. Nie wystartuje i koniec, bo ja nie chcę, bo takie mam widzi mi się, bo tak mi się podoba." Szczerze mówiąc nie widze tego. cytuj
Ale sam napisałeś ze skąd pewność ze Robert wróci w tym sezonie do LRGP,to cię pytam jak uważasz gdzie ma niby jeździć w tym sezonie jak wróci,nie ma innej opcji za bardzo tylko zostanie przynajmniej do końca tego sezonu w LRGP. cytuj
KamilF11994:
Kontrakt ma do końca sezonu z Lotusem to jest pewne, wszyscy znamy propozycję Lopeza dla Roberta (piątki)sytuacja w zespole nie wygląda za różowo( być może prawdą są doniesienia niemieckiej prasy), o kłopotach finansowych zespołu i tym, że Lotus nie chce zwiększyć swoich nakładów finansowych, stąd ta propozycja dla Senny, aby za miejsce w kokpicie przyciągnął nowych sponsorów kosztem niemca i Kubicy jak wróci. A gdzie będzie Robert jeździł to się okaże w przyszłym sezonie na pewno nie będzie mu łatwo znaleźć miejsce w czołowych zespołach.[...] To gdzie według cb mógłby wrócić w tym sezonie wszystkie dobre zespoły są zajęte,wszystkie ekipy są zajęte i nikt nie będzie zwalniał swojego kierowcy na 1 czy 2 wyścigi przed końcem sezonu żeby Robert mógł wrócić.
cytuj
k@sia
cytat z wywiadu Erika Boullier:
...."Szef zespołu z Enstone wypowiedział się także na temat niedostatków Witalija Pietrowa i tego, jakie posunięcia były konieczne, aby stał się on lepszym kierowcą. Swego czasu mówiło się, że Rosjanin musi przeprowadzić się do Wielkiej Brytanii, aby lepiej przyzwyczaić się do tutejszych metod pracy i obyczajów. Boullier twierdzi jednak, że rosyjska mentalność po prostu nie pasuje do „arogancji Anglików” i dodał, że odsunięcie go od angielskich inżynierów i trenerów w tym roku przyniosło wyraźną poprawę. Pietrow ma obecnie hiszpańskiego trenera, a jego inżynierami są Japończyk i Francuz.
Ponadto – zdaniem Boulliera – Pietrow nie radzi sobie najlepiej z dbaniem o własne sprawy, dlatego trzeba mu było przydzielić odpowiednią osobę: „Potrzebował kogoś, kto nim pokieruje, będzie mu mówił co ma robić, jak zachowywać się na torze, o jakiej godzinie wstawać, jeść śniadanie, jak układać sobie dzień, przychodzić punktualnie na spotkania i tak dalej”....
źródło: f1wm.pl
Na pewno stracił sztywność, którą miał w sezonie 2010. Te 15 baniek(?) wnoszone na dzień dobry, mając doczynienia pierwszy raz z bolidem F1, w dodatku doświadczony Kubica za partnera.
Ponadto zabiegi opisane powyzej tez musiały dać efekty:)
Pozdr.
cały tekst:
http://www.f1wm.pl/php/news_id-22175.htm...
cytuj
Lord_STIG:
To gdzie według cb mógłby wrócić w tym sezonie wszystkie dobre zespoły są zajęte,wszystkie ekipy są zajęte i nikt nie będzie zwalniał swojego kierowcy na 1 czy 2 wyścigi przed końcem sezonu żeby Robert mógł wrócić. cytuj
[...] A skąd wiesz że Kubica wróci w tym sezonie do LRGP i będzie rywalizował z Piotrowem, może nie będzie mógł (mówi się o płatnym zastąpieniu Heidfelda przez Sennę) i to nie, dlatego że nie będzie w pełni zdrowy
k@sia:
A skąd wiesz że Kubica wróci w tym sezonie do LRGP i będzie rywalizował z Piotrowem, może nie będzie mógł (mówi się o płatnym zastąpieniu Heidfelda przez Sennę) i to nie, dlatego że nie będzie w pełni zdrowy Kamil - tylko wiesz jaka będzie gadka jak Robert wróci, a Vitaly będzie blisko niego? Że Robert bardzo dużo stracił na szybkości po tym wypadku. A nie, że po prostu Vitaly się poprawił. I założę się, że będzie masa takich ludzi, którzy będą o tym przekonywać. Natomiast co do samego Vitaly'a: osobiście uważam, że faktycznie się poprawił, choćby ze względu na błęd. Ile w tym roku ich miał? A ile tych błędów miał w tym samym czasie w zeszłym roku? Ile bolidów rozbił do tej pory, a ile w zeszłym roku? Widać, że chłopak już wie o co w tym wszystkim chodzi, i zaczyna panować nad swoimi emocjami, zwłaszcza negatywnymi. Wiadomo, że nie można go porównać do Hamiltona, Alonso czy Vettela, bo tak szybki nie jest (myślę, że może się wyrobić), ale ważne, że potrafi jechać od startu do mety bez popełnienia jakiegoś głupiego błędu, który by wyeliminował jego i przy okazji kogoś jeszcze z wyścigu.
cytuj
Kamil - tylko wiesz jaka będzie gadka jak Robert wróci, a Vitaly będzie blisko niego? Że Robert bardzo dużo stracił na szybkości po tym wypadku. A nie, że po prostu Vitaly się poprawił. I założę się, że będzie masa takich ludzi, którzy będą o tym przekonywać.
Natomiast co do samego Vitaly'a: osobiście uważam, że faktycznie się poprawił, choćby ze względu na błęd. Ile w tym roku ich miał? A ile tych błędów miał w tym samym czasie w zeszłym roku? Ile bolidów rozbił do tej pory, a ile w zeszłym roku? Widać, że chłopak już wie o co w tym wszystkim chodzi, i zaczyna panować nad swoimi emocjami, zwłaszcza negatywnymi. Wiadomo, że nie można go porównać do Hamiltona, Alonso czy Vettela, bo tak szybki nie jest (myślę, że może się wyrobić), ale ważne, że potrafi jechać od startu do mety bez popełnienia jakiegoś głupiego błędu, który by wyeliminował jego i przy okazji kogoś jeszcze z wyścigu. cytuj
witold [komentarzy: 53] / 2011-06-22 13:04:20
Petrov mnie poprostu rozsmiesza! cytuj
Petrov mnie poprostu rozsmiesza! cytuj
Zacznijmy od tego ze nie ma za bardzo do kogo porównać wyników Witalija,i oczywiście może mówić o tym ze odżył bo czemu się dziwić bądź co bądź jest liderem teamu,jest szybszym zawodnikiem.Prawdziwe porównanie tego na ile zmienił sie Witalij z sezonu np.2010 dostaniemy kiedy będzie miał dużo silniejszego partnera(czyt. Robert Kubica),a raczej o ile jest szybszy niż w sezonie 2010.A tak jak mówił przedmówca nie ma się co dziwić słowom właśnie w takim tonie,nie mniej jednak z pewnością podbuduje jeszcze bardziej psychikę Witalija i może zobaczymy go jeszcze szybszego na torze w Walencji. cytuj
Nigel Mansell jeździł w swojej karierze między innymi w takich barwach jak: Lotus-Renault, Williams-Renault, Lotus-Ford. Jean Alesi - Benetton-Renault, a obecnie jest ambasadorem marki Lotus http://f1zone.pl/news/9810/jean_alesi_jest_dumny_z_lotus_renault_gp.html CZYŻBY??? sekretem wypowiedzi obu panów było powiedzenie, że "każda sroczka swój ogonek chwali"??? cytuj









17.05.2012





