Jaka będzie przyszłość Roberta Kubicy?
Czy Mercedes obroni mistrzostwo?
Sprawdź co zainteresowało Twoich znajomych.

GP Australii 2017-03-26
f1 - GP Australii
Pochmurno

18°C

26 km/h

Tłumacz

Podobne:

Skomentuj

Garść wiadomości ze świata F1

Udostępnij na Facebook
05.04.2014 10:00, autor: Agnieszka Koszmider, wyświetleń: 2383
Zestawienie krótkich informacji mijającego tygodnia.


Ponad miesiąc temu Williams potwierdził zakontraktowanie byłego inżyniera wyścigowego Felipe Massy, Roba Smedley'a, jednak dopiero w tym miesiącu Rob rozpoczął pracę dla stajni z Grove – został szefem do spraw osiągów bolidu. Smedley ma pojawić się w Bahrajnie. Dlaczego dopiero teraz? Odpowiedź jest krótka – okres wypowiedzenia.

Onestopstrategy.com


Portal technews.com podaje, iż LG planuje dostarczać specjalne oprogramowanie do swoich telewizorów, które mają dostęp do internetu, dzięki któremu możliwe będzie podgłośnienie dźwięku silników bolidów F1.Oprogramowanie ma zmieniać dźwięk silników tak, by widz miał wrażenie, że słyszy ubiegłoroczne jednostki.



Kilka dni temu opublikowaliśmy wiadomość w której można było przeczytać o restrykcyjnych dietach zawodników. Okazuje się jednak, że czasem kierowcy pozwalają sobie na dodatkowe kalorie – dla przykładu Nico Hulkenberg przyznał, iż w Malezji odwiedził restauracje McDonald's.

- Jest niemal na każdym rogu, a ja byłem głodny – zdradził.

onestopstrategy


Jakiś czas temu Sebastian Vettel zdementował informacje, jakoby otrzymał od prezesa FIA naganę za swoje słownictwo. Doniesieniom zaprzeczył także Christian Horner. Okazuje się, że broniący tytułu mistrzowskiego Vettel naganę jednak otrzymał - listownie.

onestopstrategy


Stowarzyszenie GPDA miało wybrać w Malezji nowego przewodniczącego, jednak do tego nie doszło. Temat ma powrócić w Bahrajnie.



Tegoroczne przepisy spowolniły pit-stopy. W ubiegłym roku Mark Webber w alei serwisowej w Malezji spędził 20 sekund, w tym roku Fernando Alonso 24 sekundy. Dlaczego? Powodem ma być doprecyzowanie pit-stopów, by nie doszło do błędu tak jak w przypadku Red Bulla, który wypuścił Daniela Ricciardo z niedokręconym kołem. Sędziowie ukarali Daniela karą stop&go oraz przesunięciem o 10 pozycji do tyłu na starcie kolejnego wyścigu.

- Każdy błąd kosztuje cię w dwóch kolejnych wyścigach – stwierdził Ron Meadows z Mercedesa. - Lepiej być po bezpiecznej stronie, wykonać pit-stop o sekundę wolniej, ale dobrze.

onestopstrategy




Wasze komentarze (4) Dodaj komentarz
22357GrzesiekF1 [komentarzy: 1110] / 2014-04-05 21:06:11
Nie wiem czy ktoś zauważył, ale bolidy są coraz szybsze. W Europie czasy będą prawie tak same jak rok temu. cytuj
7028mrsmith34 [komentarzy: 155] / 2014-04-05 18:06:50
oczywiście, że te 4 sekundy różnicy to głównie obniżenie prędkości maksymalnej w alei serwisowej. Może i tą sekundę dłużej trzymają każdy bolid, żeby zrobić to wolniej ale pewniej. cytuj
18621tomek93 [komentarzy: 35] / 2014-04-05 16:12:55
jenson button: "W ubiegłym roku Mark Webber w alei serwisowej w Malezji spędził 20 sekund, w tym roku Fernando Alonso 24 sekundy. Dlaczego? Powodem ma być doprecyzowanie pit-stopów, by nie doszło do błędu tak jak w przypadku Red Bulla, który wypuścił Daniela Ricciardo z niedokręconym kołem." - a mnie się wydawało, że zmniejszyli prędkość z 100 do 80 km/h.
Widzę że masz lepsze informacje i wiedzę niż Ron Meadows z Mercedesa, gratuluje...
cytuj
7515jenson button [komentarzy: 2190] / 2014-04-05 10:07:16
"W ubiegłym roku Mark Webber w alei serwisowej w Malezji spędził 20 sekund, w tym roku Fernando Alonso 24 sekundy. Dlaczego? Powodem ma być doprecyzowanie pit-stopów, by nie doszło do błędu tak jak w przypadku Red Bulla, który wypuścił Daniela Ricciardo z niedokręconym kołem." - a mnie się wydawało, że zmniejszyli prędkość z 100 do 80 km/h. cytuj
Strona jest zarządzana przez firmę
Scenic Group Sp. z o.o.
© 2017 F1zone.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.
Reprodukowanie, przechowywanie lub udostępnianie całości serwisu lub jego części bez zgody właściciela jest zabronione.
Ikona_ustawienia
Ikona_ustawienia_x

Kolor marginesów:

Kolor tła pod tekstem: