Jaka będzie przyszłość Roberta Kubicy?
Czy Mercedes obroni mistrzostwo?
Sprawdź co zainteresowało Twoich znajomych.

GP Australii 2018-03-25
f1 - GP Australii
Pochmurno

18°C

26 km/h

Tłumacz

Podobne:

Skomentuj

Isola: Nowe rodzaje opon nie zmylą kibiców

Udostępnij na Facebook
13.01.2018 09:15, autor: Aleksandra Safin, wyświetleń: 447

Dyrektor sportowy Pirelli zapewnia, że krytyka wprowadzenia nowych mieszanek jest bezpodstawna.

Firma produkująca opony dla Formuły 1 w nadchodzącym sezonie wprowadzi dwa nowe rodzaje. Najtwardszą będzie supertwarda oznaczona kolorem niebieskim, natomiast na drugim końcu tej puli ma być hipermiękka – z różowym paskiem.

Ta nowość spotkała się z raczej chłodnym przyjęciem. Wiele osób ma obawy, że zbyt duża ilość typów i kolorów będzie dla widzów utrudnieniem.

,,W końcówce sezonu było dużo zarzutów, że ,,Pirelli robi zamieszanie”. To nie jest nasz cel. Przepraszamy, jeśli namieszaliśmy, ale jestem przekonany, że w połowie sezonu nikt nie będzie o tym mówił. To jest nowe, a gdy coś zmieniasz, ludzie w pierwszej chwili są niezadowoleni” – skomentował Mario Isola, dyrektor sportowy firmy.

W mediach społecznościowych pojawiła się propozycja, by dla ułatwienia trzy mieszanki przywożone na wyścigi nazywać w prostszy sposób - miękkie, pośrednie i twarde, niezależnie od rzeczywistego, ,,fachowo” nazwanego rodzaju. Takie rozwiązanie nie podoba się jednak Isoli.

,,Rozmawiamy o kolorach, ale chcemy by ludzie wiedzieli, co robimy. Na każdym torze i każdym wyścigu używa się trzech kolorów. Bierzemy biały, żółty i czerwony, nazywamy twardym, pośrednim i miękkim. Ale to nie jest dobry sposób na informowanie ludzi, w ten sposób dajesz im do zrozumienia, że wszędzie używamy tych samych opon, a to nie jest prawda. Użycie różnych kolorów nie ma na celu robienie zamieszania, bo koniec końców fani w dalszym ciągu muszą zapamiętać trzy kolory na weekend. W dodatku używamy zimnych kolorów dla twardych mieszanek, a cieplejszych dla miękkich, więc jeśli masz żółty, czerwony i różowy będziesz wiedzieć, że różowy jest miększy od żółtego. Przekazujemy informację, że używamy różnych rodzajów w zależności od toru.”


Wasze komentarze (0) Dodaj komentarz Bądź pierwszy!
Wyraź swoją opinię!
Strona jest zarządzana przez firmę
Scenic Group Sp. z o.o.
© 2018 F1zone.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.
Reprodukowanie, przechowywanie lub udostępnianie całości serwisu lub jego części bez zgody właściciela jest zabronione.
Ikona_ustawienia
Ikona_ustawienia_x

Kolor marginesów:

Kolor tła pod tekstem: