Jaka będzie przyszłość Roberta Kubicy?
Czy Mercedes obroni mistrzostwo?
Sprawdź co zainteresowało Twoich znajomych.

GP Australii 2018-03-25
f1 - GP Australii
Pochmurno

18°C

26 km/h

Tłumacz

Podobne:

Skomentuj

Nowe logo F1 przedmiotem sporu?

Udostępnij na Facebook
16.01.2018 09:18, autor: Aleksandra Safin, wyświetleń: 758

Jak się okazuje, jedna z firm odzieżowych zgłasza pretensje odnośnie nowego znaku firmowego F1.

W końcówce minionego sezonu nowi właściciele sportu, Liberty Media, zdecydowali się na zlikwidowanie istniejącego od lat 90. klasycznego loga Formuły 1, zastępując je znacznie uproszczoną wersją. Ta zmiana spotkała się z chłodnym przyjęciem ze strony kibiców oraz ludzi z samego środowiska - a jak okazuje się teraz, niezadowolenie płynie również  spoza F1.

Jeden z dziennikarzy specjalizujących się w biznesie, Christian Sylt donosi na łamach The Telegraph, że nowy symbol serii wzbudził zainteresowanie firmy 3M. Marka zgłasza swoje pretensje do władz sportu twierdząc, że nowy znak jest łudząco podobny do ich symbolu – zarezerwowanego dla rajstop uciskowych.

,,Nie prowadziliśmy dyskusji na temat tego loga z żadną stroną trzecią. Przyglądamy się dogłębnie całej sprawie” – zapowiedział rzecznik firmy.


Wasze komentarze (1) Dodaj komentarz
~gość / 2018-01-16 09:40:35
Kolejny dowód na to że lepsze jest wrogiem dobrego :) cytuj
Strona jest zarządzana przez firmę
Scenic Group Sp. z o.o.
© 2018 F1zone.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.
Reprodukowanie, przechowywanie lub udostępnianie całości serwisu lub jego części bez zgody właściciela jest zabronione.
Ikona_ustawienia
Ikona_ustawienia_x

Kolor marginesów:

Kolor tła pod tekstem: