| 1 | Red Bull | 650 p. |
| 2 | McLaren | 497 p. |
| 3 | Scuderia Ferrari Marlboro | 375 p. |
| 4 | Mercedes GP Petronas | 165 p. |
| 5 | Lotus Renault GP | 73 p. |
| 6 | Force India | 69 p. |
| 7 | Sauber F1 Team | 44 p. |
| 8 | Scuderia Toro Rosso | 41 p. |
| 9 | AT&T Williams F1 Team | 5 p. |
| 10 | Team Lotus | 0 p. |
| 11 | HRT F1 Team | 0 p. |
| 12 | Marussia Virgin Racing | 0 p. |
| 1 | Mark Webber | Red Bull | 25 p. |
| 2 | Sebastian Vettel | Red Bull | 18 p. |
| 3 | Jenson Button | McLaren | 15 p. |
| 4 | Fernando Alonso | Scuderia Ferrari Marlboro | 12 p. |
| 5 | Felipe Massa | Scuderia Ferrari Marlboro | 10 p. |
| 6 | Adrian Sutil | Force India | 8 p. |
| 7 | Nico Rosberg | Mercedes GP Petronas | 6 p. |
| 8 | Paul di Resta | Force India | 4 p. |
| 9 | Kamui Kobayashi | Sauber F1 Team | 2 p. |
| 10 | Witalij Petrov | Lotus Renault GP | 1 p. |
| 11 | Jamie Alguersuari | Scuderia Toro Rosso | 0 p. |
| 12 | Sebastien Buemi | Scuderia Toro Rosso | 0 p. |
| 13 | Sergio Perez | Sauber F1 Team | 0 p. |
| 14 | Rubens Barrichello | AT&T Williams F1 Team | 0 p. |
| 15 | Michael Schumacher | Mercedes GP Petronas | 0 p. |
| 16 | Heikki Kovalainen | Team Lotus | 0 p. |
| 17 | Bruno Senna | Lotus Renault GP | 0 p. |
| 18 | Jarno Trulli | Team Lotus | 0 p. |
| 19 | Jérôme d'Ambrosio | Marussia Virgin Racing | 0 p. |
| 20 | Daniel Ricciardo | HRT F1 Team | 0 p. |
| 21 | Pastor Maldonado | AT&T Williams F1 Team | 0 p. |
| 22 | Vitantonio Liuzzi | HRT F1 Team | 0 p. |
| 23 | Lewis Hamilton | McLaren | 0 p. |
| 24 | Timo Glock | Marussia Virgin Racing | 0 p. |
Podobne:
08.02.2012 | Ferrari nadal eksperymentuje |
06.02.2012 | Whiting tłumaczy się z brzydkich nosów bolidów F1 |
06.02.2012 | Whitmarsh:To była plastikowa atrapa |
05.02.2012 | Alonso broni wyglądu Ferrari |
05.02.2012 | Bianchi: Szukam innych możliwości |
04.02.2012 | Tombazis: Nowy bolid Ferrari nie jest brzydki |
Pozostałe
08.02.2012 | Wypowiedzi kierowców po drugim dniu |
08.02.2012 | Schumacher najszybszy drugiego dnia |
08.02.2012 | Button pod wrażeniem, Red Bull z mandatami |
08.02.2012 | To nie koniec sprawy Sutila |
08.02.2012 | Ferrari nadal eksperymentuje |
08.02.2012 | Hembery: Wygląd ma znaczenie |
08.02.2012 | Kovalainen przeciwny planom teamu |
08.02.2012 | Lotus rozczarowany decyzją FIA |
08.02.2012 | Raikkonen przeciwnikiem DRS |
08.02.2012 | Dziś HRT przeprowadzi testy zderzeniowe |
08.02.2012 | Grosjean nie obraża się na Raikkonena |
07.02.2012 | Horner: Pozytywny dzień pomimo opóźnienia |
07.02.2012 | Tajemniczy wlot powietrza w nosie bolidów Red Bulla |
07.02.2012 | Wypowiedzi kierowców po pierwszym dniu |
07.02.2012 | Raikkonen najszybszy pierwszego dnia |
Ferrari winne, Ferrari "ukarane"
25.07.2010 18:19, autor: Dawid Prokopowicz, wyświetleń: 1997
100 tysięcy dolarów kary nałożono na Scuderia Ferrari w związku z zarządzeniem poleceń zespołowych podczas Grand Prix Niemiec 2010 oraz zdyskredytowaniem wizerunku Formuły Jeden.
Stewardzi niemieckiego Grand Prix na Hockenheim postanowili nałożyć na włoski zespół karę 100 tysięcy dolarów za wystąpienie Ferrari przeciw literze regulaminu F1 artykułu 151C, który odnosi się do zdyskredytowania wizerunku sportu oraz artykułu 39.1, wedle którego:
Decyzja sędziów została ogłoszono po zakończeniu rozmów z szefem Ferrari, Stefano Domenicalim, menadżerem zespołu, Massimo Rivolą oraz z kierowcami, Felipe Massą i Fernando Alosno. Kontrowersja dotycząca występku teamu z Maranello zostanie również włączona w porządek obrad Światowej Rady Sportów Motorowych FIA."Niedozwolone są polecenia zespołowe, które wpływają na układ stawki."
Wyniki Grand Prix Niemiec pozostają niezmienne.
Wasze komentarze (19)
Dodaj komentarzDaniSav:
Trochę przesadziła/eś z tymi setkami za GPza podwojne zwyciestwo zespol dostaje setki milionow dolarow
cytuj
DaniSav [komentarzy: 1575] / 2010-07-25 20:54:17
za podwojne zwyciestwo zespol dostaje setki milionow dolarow a dostaja 100 tys kary? gdzie tu logika..
to tak jak ja bym dostal 10 zl kary (dla nich)
ta fia wg mnie schodzi calkiem na psy!!
po co jakies reguly skoro za lamanie ich groza tylko smieszne kary pieniezne..
wg mnie powinna byc nawet dyskwalikfikacja z mistrzostw wtedy na przyszlosc wiedzieli by zeby tak nie robic a przynajmniej z wyscigu.
a tak powiedzcie mi co maja za nauczke?
w nastepnym wyscigu zrobia to samo!! cytuj
za podwojne zwyciestwo zespol dostaje setki milionow dolarow a dostaja 100 tys kary? gdzie tu logika..
to tak jak ja bym dostal 10 zl kary (dla nich)
ta fia wg mnie schodzi calkiem na psy!!
po co jakies reguly skoro za lamanie ich groza tylko smieszne kary pieniezne..
wg mnie powinna byc nawet dyskwalikfikacja z mistrzostw wtedy na przyszlosc wiedzieli by zeby tak nie robic a przynajmniej z wyscigu.
a tak powiedzcie mi co maja za nauczke?
w nastepnym wyscigu zrobia to samo!! cytuj
JUR [komentarzy: 1316] / 2010-07-25 20:51:38
To nie jest wykluczone Voltek. Wodę jednak mierzyć - wodą pozostanie w kontekście Kubicy. Kubica tak chce Ferrari moi drodzy, jak życzyłby sobie np. sponsoringu ze srtony Orlenu, przez naiwnych przytaczanego - jako potencjalnego sponsora. Pomijajac już fakt, że Total stoi na drodze - jest inna - osobista przeszkoda. Kiedyś Kubica zwrócił się do Orlenu i usłyszał, że "jest za słaby w uszach". Teraz oni są za słabi. Konkludując - są pewne przyczyny dla których Robert nie pożąda Ferrari. Jeśli ktoś czyni ponadto z drugiej strony jakieś zabiegi, aby do tego nie doszło, nie oznacza, że Kubica chciałby a nie może. cytuj
To nie jest wykluczone Voltek. Wodę jednak mierzyć - wodą pozostanie w kontekście Kubicy. Kubica tak chce Ferrari moi drodzy, jak życzyłby sobie np. sponsoringu ze srtony Orlenu, przez naiwnych przytaczanego - jako potencjalnego sponsora. Pomijajac już fakt, że Total stoi na drodze - jest inna - osobista przeszkoda. Kiedyś Kubica zwrócił się do Orlenu i usłyszał, że "jest za słaby w uszach". Teraz oni są za słabi. Konkludując - są pewne przyczyny dla których Robert nie pożąda Ferrari. Jeśli ktoś czyni ponadto z drugiej strony jakieś zabiegi, aby do tego nie doszło, nie oznacza, że Kubica chciałby a nie może. cytuj
Voltek [komentarzy: 271] / 2010-07-25 20:38:58
A czy pomyślałeś o tym, że to nie Kubica nie chciał, tylko Santander go się bał? Może to polityka bankiera, a nie samego Ferrari? Zwyczajnie dbają o swą inwestycję Fernando i podpłacili umowę Massy. Co Wy na to? cytuj
A czy pomyślałeś o tym, że to nie Kubica nie chciał, tylko Santander go się bał? Może to polityka bankiera, a nie samego Ferrari? Zwyczajnie dbają o swą inwestycję Fernando i podpłacili umowę Massy. Co Wy na to? cytuj
@JUR zgodzę się z Tobą po tym jak ''zamienili'' Kimiego na Alo zupełnie stracili w moich oczach-Robert wie co robi i ,mimo że ''kumpluje''się z Ferdkiem(choć jak to określił RK jak chcesz mieć przyjaciela w F1 to kup sobie psa)to kasa jaką przyniósł ze sobą Fernando jest bardzo ważna ja czekam na tytuł wywalczony przez Roberta z Diamentami:) cytuj
JUR [komentarzy: 1316] / 2010-07-25 20:30:26
Nie, nie, nie - kolego - nie możesz chcieć bardziej id samego zainteresowanego :) Możemy mylić się obaj, jednak Kubica skrzętnie omija Ferrari jak na razie. Team orders - jest nim bez względu wobec kogo jest stosowane i cuchnie. Drugorzędnie - ten chłopek z Santander Bank jest tym "psem" szczekającym na Stefano w padoku i czyni to w interesie Alonso. Z nim by SE nie poradził - to taki drugi Marco - i Kubek wcale tego nie chce i nie potrzebuje. cytuj
Nie, nie, nie - kolego - nie możesz chcieć bardziej id samego zainteresowanego :) Możemy mylić się obaj, jednak Kubica skrzętnie omija Ferrari jak na razie. Team orders - jest nim bez względu wobec kogo jest stosowane i cuchnie. Drugorzędnie - ten chłopek z Santander Bank jest tym "psem" szczekającym na Stefano w padoku i czyni to w interesie Alonso. Z nim by SE nie poradził - to taki drugi Marco - i Kubek wcale tego nie chce i nie potrzebuje. cytuj
Voltek [komentarzy: 271] / 2010-07-25 20:18:33
Na jakimkolwiek, byle nie na miejscu rezerwisty. Robert poradziłby se i z Massą i z Alonso. Byle auto miał to samo, to przy nim Fernando by dostawał team orders. cytuj
Na jakimkolwiek, byle nie na miejscu rezerwisty. Robert poradziłby se i z Massą i z Alonso. Byle auto miał to samo, to przy nim Fernando by dostawał team orders. cytuj
JUR [komentarzy: 1316] / 2010-07-25 20:03:29
cytuj
Voltek:
Gratuluję :) a gdybyś uchylił rąbka swojej tajemnicy - na czyim miejscu byłby Robert? (nie na którym chciałbyś subiektywnie) Alonso tak? I wówczas team orders mógłby być:) BuuuFerrari!!! - gdyby się okazało, że na miejscu Felipe... [...] JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cytuj
Voltek [komentarzy: 271] / 2010-07-25 19:54:02
Tak, wiem, każde słowo jest po polsku, ale zdanie to mi przetłumacz, za groma nie rozbiorę, choć krótkie. cytuj
Tak, wiem, każde słowo jest po polsku, ale zdanie to mi przetłumacz, za groma nie rozbiorę, choć krótkie. cytuj
Voltek:
Chyba jest każde słowo po polsku. Co może ma tłumaczyć co napisałem. cytuj
[...] A po polsku?
Voltek [komentarzy: 271] / 2010-07-25 19:14:56
piotr19:
A po polsku? cytuj
[...] To co zrobili w Red Bullu nie ma przepisać o karach.
Voltek:
To co zrobili w Red Bullu nie ma przepisać o karach. cytuj
Niech dorzucą jeszcze grosz do kary to Ferrari będzie ciągać ich po sądach i okaże się, że nie ma żadnych dowodów na występek. Bo nie ma, istnieją tylko w domysłach, a całej reszty, czyli polityki zespołowej uniknąć w żadnym zespole nie można. W taki sam sposób należałoby ukarać RB, przecież jawnie ujęli Weberowi by faworyzować Vetela, a w tym biegało o to samo co dziś Ferrari.
Voltek [komentarzy: 271] / 2010-07-25 19:05:21
JUR:
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cytuj
Czy jest jeszcze ktoś w naszym gronie żałujący że nie dojdzie do mariażu Roberta z Ferrari?
Voltek [komentarzy: 271] / 2010-07-25 19:04:47
Niech dorzucą jeszcze grosz do kary to Ferrari będzie ciągać ich po sądach i okaże się, że nie ma żadnych dowodów na występek. Bo nie ma, istnieją tylko w domysłach, a całej reszty, czyli polityki zespołowej uniknąć w żadnym zespole nie można. W taki sam sposób należałoby ukarać RB, przecież jawnie ujęli Weberowi by faworyzować Vetela, a w tym biegało o to samo co dziś Ferrari. cytuj
Niech dorzucą jeszcze grosz do kary to Ferrari będzie ciągać ich po sądach i okaże się, że nie ma żadnych dowodów na występek. Bo nie ma, istnieją tylko w domysłach, a całej reszty, czyli polityki zespołowej uniknąć w żadnym zespole nie można. W taki sam sposób należałoby ukarać RB, przecież jawnie ujęli Weberowi by faworyzować Vetela, a w tym biegało o to samo co dziś Ferrari. cytuj
JUR [komentarzy: 1316] / 2010-07-25 19:02:43
Czy jest jeszcze ktoś w naszym gronie żałujący że nie dojdzie do mariażu Roberta z Ferrari? cytuj
Czy jest jeszcze ktoś w naszym gronie żałujący że nie dojdzie do mariażu Roberta z Ferrari? cytuj
Kara jest niezwykle dotkliwa dla budżetu(sarkazm) w sumie to niespodzianki nie było ale niesmak pozostał... cytuj
Mogli dać im kare w milionach bo ich stać bo oni to nie to samo co np. HRT. cytuj







08.02.2012




