Jaka będzie przyszłość Roberta Kubicy?
Czy Mercedes obroni mistrzostwo?
Sprawdź co zainteresowało Twoich znajomych.

GP Węgier 2017-07-30
f1 - GP Węgier
Słonecznie

35°C

16 km/h

Tłumacz

Podobne:

Skomentuj

Brawn: następca W01 bardzo zaawansowany

Udostępnij na Facebook
15.09.2010 14:41, autor: MOBEX, wyświetleń: 3593

Szef Mercedesa GP, Ross Brawn jest przekonany, że przyszłoroczny model Srebrnej Strzały będzie znacznie bardziej konkurencyjny niż obecny.
Tegoroczne prognozy, według których stajnia z Brackley miała stawić czoło zespołom czuba  tegorocznej stawki w obu klasyfikacjach, nie sprawdziły się. Punktowo Mercedes GP jest daleko za plecami zespołów TOP3.

Norbert Haug jest zdania, że oczekiwanie po fabrycznym zespole znacznie lepszych wyników już w pierwszym sezonie startów jest rzeczą naturalną, jednak rozumie powody, dla których Brackley nie mogło poświęcić w wystarczająco dużo czasu na rozwój konstrukcji.

Ross Brawn wyjaśnia, że w ubiegłym sezonie zespół nie mógł właściwie skoncentrować się na rozwoju tegorocznego modelu tak, aby wyniki były zgodne z oczekiwaniami. Przyznaje jednak, że wyciągnięto wnioski z popełnionych błędów. Jako szef stajni zna przyczyny, dla których W01 nie został zbudowany od zera, a konstrukcja jest mniej konkurencyjna niż szacowano.
"Samochody są konstruowane znacznie wcześniej. W ubiegłym roku konstrukcja sprawdziła się, a my skupialiśmy się na wielu ważnych kierunkach jednocześnie.  Walka o mistrzostwo, zmiany strukturalne w firmie, to główne czynniki, dla których w stopniu niewystarczającym skupialiśmy się na samochodzie, który nie ma zadowalającego bilansu."

"Nasz nowy model jest mocno zaawansowany, widzę wiele obszarów, w których robimy postępy."

"Opony będą kluczowe w przyszłym roku. Szkolimy ludzi w kierunku jak najlepszego ich wykorzystania. Mamy bardzo silną grupę w tym obszarze, jesteśmy w ścisłej współpracy z Daimler - Mercedes, ich eksperci pomagają wzmocnić nam ten kierunek. Jest też silne zaangażowanie w całość projektu." [R. Brawn]
Mercedes GP ma silnych partnerów, pozyskuje sponsorów, w budowę zaangażowani są eksperci koncernu, co przy wielu okazjach podkreślają zgodnie Brawn i Haug.

Norbert Haug:
"Sądzę, że każdy będzie chciał posunąć się dalej w konkurencyjności. Ja jestem pierwszy, który będzie chciał więcej podium i zwycięstw dla stajni, na co uważnie pracujemy. Dążymy do zapewnienia przewagi już od pierwszych wyścigów przyszłego sezonu. Jestem absolutnie przekonany, że przy ciężkiej pracy i poświęceniu osiągniemy nasze cele." [N. Haug]


Wasze komentarze (5) Dodaj komentarz
7219grzeczny [komentarzy: 1387] / 2010-09-15 22:17:28
JUR: Jednak może niepokoić to subtelnie sformułowane wyzwanie. Patrząc z perspektywy czasu również na podejście BMW do Formuły, przy minimalnym zaangażowaniu koncernu, takie: radźcie sobie i zobaczymy. Tu Daimlerowi mocno zależy na silnym zespole i jest gotów angażować pokłady speców. Podejście mają skrajnie różne od Bawarczyków.
Mają jeszcze zobowiązania wobec McLarena. Niech Im się powiedzie. W sumie dobrze się stanie jak pojawi się silny zespół zdolny nawiązać walkę z "przodownikami". Liczą na zbudowanie maszyny pod Miśka, chociaż On tego nie potwierdza. Nico poradzi sobie z nową konstrukcją, co najwyżej będą obaj solidnie punktować:) Pozdr.

cytuj
DaniSav [komentarzy: 1575] / 2010-09-15 21:11:15
powiem tak nie od dzis wiadomo ze brawn nalezy do najwiekszych mózgów f1 jesli nawet nie najwiekszy
takze cos moze byc na rzeczy
(ale chyba najbardziej genialny byl w ustaleniach taktyk wyscigowych zawsze bylo "brawn = genialny taktyk") cytuj
DaniSav [komentarzy: 1575] / 2010-09-15 21:11:12
powiem tak nie od dzis wiadomo ze brawn nalezy do najwiekszych mózgów f1 jesli nawet nie najwiekszy
takze cos moze byc na rzeczy
(ale chyba najbardziej genialny byl w ustaleniach taktyk wyscigowych zawsze bylo "brawn = genialny taktyk") cytuj
JUR [komentarzy: 1316] / 2010-09-15 19:26:26
Jednak może niepokoić to subtelnie sformułowane wyzwanie. Patrząc z perspektywy czasu również na podejście BMW do Formuły, przy minimalnym zaangażowaniu koncernu, takie: radźcie sobie i zobaczymy. Tu Daimlerowi mocno zależy na silnym zespole i jest gotów angażować pokłady speców. Podejście mają skrajnie różne od Bawarczyków. cytuj
7219grzeczny [komentarzy: 1387] / 2010-09-15 16:06:20
BMW w sezonie 2009 też mówiło w języku niemieckim. Doświadczenie jakie doznałem w owym sezonie nie rokuje nic, co by spowodowało stan wyższego podniecenia po usłyszeniu słów Norberta Haug. Bo przecież Szewc Dratewka nie macza palców w nowej konstrukcji... Pozdr. cytuj
Strona jest zarządzana przez firmę
Scenic Group Sp. z o.o.
© 2017 F1zone.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.
Reprodukowanie, przechowywanie lub udostępnianie całości serwisu lub jego części bez zgody właściciela jest zabronione.
Ikona_ustawienia
Ikona_ustawienia_x

Kolor marginesów:

Kolor tła pod tekstem: