Jaka będzie przyszłość Roberta Kubicy?
Czy Mercedes obroni mistrzostwo?
Sprawdź co zainteresowało Twoich znajomych.

GP Australii 2018-03-25
f1 - GP Australii
Pochmurno

18°C

26 km/h

Tłumacz

Podobne:

Skomentuj

Vettel znowu grozi strajkiem

Udostępnij na Facebook
04.04.2011 15:47, autor: bor, wyświetleń: 2672
Sebastian Vettel znów zagroził strajkiem kierowców Formuły 1. Powodem są niebezpieczne zdaniem Niemca tylne skrzydła, które "narażają zawodników na nowy poziom bezpieczeństwa"
Już kilka tygodni temu, przed startem GP Australii mistrz świata domagał się usunięcia niebezpiecznych elementów. Jego zdaniem oprócz skrzydła zalicza się do nich także system KERS.

- Jeśli sytuacja się pogorszy i jeżdżenie stanie się niebezpieczne, to myślę że mamy wystarczającą siłę, by nasz protest został zauważony - powiedział szef związku zawodowego kierowców, strasząc strajkiem.

23-latek przyznał także, że jeśli ta niebezpieczna sytuacja nie ulegnie zmianie, to kierowcy mogą odmówić udziału w wyścigach. - W międzyczasie chcemy rozmawiać z FIA, by znaleźć jakieś sensowne rozwiązanie - dodał Vettel.


Wasze komentarze (21) Dodaj komentarz
747irekfanf1 [komentarzy: 779] / 2011-04-05 14:53:01
immarlena: [...]Poza tym nawet gdyby pomnożyć wasze IQ, tak czy owak nie byłoby wyższe niż jego...
Jak się nie ma do powiedzenia za wiele to zostają hamskie osobiste wycieczki...
Vettel nie jest wybitnym kierowcą ...narazie. Musi wiele udowodnić .
Poprzedni sezon uratował trzema ostatnimi wyścigami. Przy tej całej euforii jaka teraz jest wokół samochodów RB każdy błąd (nieunikniony)na torze będzie szeroko komentowany. Ciekawi mnie jak sobie z tym poradzi...

Użytkownik edytował ten post 2011-04-05 14:57:07

cytuj
730Ayrton Senna da Silva [komentarzy: 2325] / 2011-04-05 13:44:19
immarlena: [...] Naprawdę nie wiem skąd bierze się w Was ta niechęć. Liczy się fotograf, nie aparat, jednak bez aparatu fotograf nie zrobi zdjęcia. To polega na tym samym. Nikt nie wygrywa w słabym samochodzie. Jednym z wyznaczników wielkości kierowcy jest jego umiejętność dostania się do silnego zespołu. Poza tym nawet gdyby pomnożyć wasze IQ, tak czy owak nie byłoby wyższe niż jego...
ale w słabym zespole również można sie wykazać czego on nie potrafił. Łatwo jest wygrywać w zespole który cie faworyzuje i daje ci samochód o 2 klasy wyższy niż reszta...a co do naszych ilorazów inteligencji to i są one wyższe niż twój i jego pomnożone przez siebie...

Użytkownik edytował ten post 2011-04-05 14:35:19

cytuj
7100immarlena [komentarzy: 2447] / 2011-04-05 13:11:49
Ayrton Senna da Silva: zwykły dzieciak z przerośniętym ego i z brakami w IQ
DaniSav2: [...] popieram
Naprawdę nie wiem skąd bierze się w Was ta niechęć. Liczy się fotograf, nie aparat, jednak bez aparatu fotograf nie zrobi zdjęcia. To polega na tym samym. Nikt nie wygrywa w słabym samochodzie. Jednym z wyznaczników wielkości kierowcy jest jego umiejętność dostania się do silnego zespołu. Poza tym nawet gdyby pomnożyć wasze IQ, tak czy owak nie byłoby wyższe niż jego...

Użytkownik edytował ten post 2011-04-05 13:12:04

cytuj
747irekfanf1 [komentarzy: 779] / 2011-04-05 11:38:48
Roztrzygnąć jaki on rzeczywiście ma potencjał mogłoby przejście do relatywnie słabszego teamu i zdobycie w nim mistrzostwa. Jednak z tego co widzę w myśl niemieckiej tradycji-zostanie w RB do końca,momentu w którym przestaną się liczyć albo jemu samemu znudzi się ściganie. Schumacher wszedł do historii właśnie taką strategią.
Mi osobiście imponują kierowcy pokroju A Senny -w różnych autach zawsze pierwsi... cytuj
17595DaniSav2 [komentarzy: 1045] / 2011-04-05 09:53:15
Ayrton Senna da Silva: [...] prawda w oczy kole a błędów popełnił od groma praktycznie w 70% wyścigów już w połowie powinien mieć pewny tytuł lecz przez jego przeciętność na poziomie Heidfelda nie mógł tego zrobić...ale dzięki wsparciu teamu który odsunął Webera od zwycięstw jakoś dał rade....w bolidzie porównywalnym z innymi samochodami wlókłby się w środku stawki...tak zwany mistrz nie jest nikim szczególnym...zwykły dzieciak z przerośniętym ego i z brakami w IQ
popieram cytuj
730Ayrton Senna da Silva [komentarzy: 2325] / 2011-04-05 01:40:39
immarlena: Szczerze mówiąc dla niektórych największy jego błąd to sam fakt, że nazywa się Vettel. Zawinił jedynie na Spa i tak naprawdę na tym koniec. Wszelkie wpadki są wyolbrzymiane. Przecież takie mają być wyścigi- nieprzewidywalne, a dzięki niemu właśnie takie są.
prawda w oczy kole a błędów popełnił od groma praktycznie w 70% wyścigów już w połowie powinien mieć pewny tytuł lecz przez jego przeciętność na poziomie Heidfelda nie mógł tego zrobić...ale dzięki wsparciu teamu który odsunął Webera od zwycięstw jakoś dał rade....w bolidzie porównywalnym z innymi samochodami wlókłby się w środku stawki...tak zwany mistrz nie jest nikim szczególnym...zwykły dzieciak z przerośniętym ego i z brakami w IQ

Użytkownik edytował ten post 2011-04-05 01:41:08

cytuj
7100immarlena [komentarzy: 2447] / 2011-04-04 23:16:59
Szczerze mówiąc dla niektórych największy jego błąd to sam fakt, że nazywa się Vettel. Zawinił jedynie na Spa i tak naprawdę na tym koniec. Wszelkie wpadki są wyolbrzymiane. Przecież takie mają być wyścigi- nieprzewidywalne, a dzięki niemu właśnie takie są. cytuj
aegal [komentarzy: 115] / 2011-04-04 23:04:51
Obawiam się, że przy sprzęcie jakim dysponuje Vettel nie bardzo jest szansa na 15 lokatę na starcie ;)
Owszem, też bym chciał na to popatrzeć, ale Seb nie robi głupot w kwalifikacjach i zawsze jest wysoko, ale czy to źle?
Cóż, jest jeszcze sporo wyścigów w tym sezonie, może się o tym przekonamy... cytuj
6205leni93 [komentarzy: 332] / 2011-04-04 23:00:53
nie atakuje go, tylko chciałem napisac o tym, że nie chodzi tutaj o hipermistrzostwo, tylko o to że marnował niekiedy potencjał bolidu, no a po za tym to nie przekonaliśmy się jak sb poradzi startując zankomitym bolidem ze środka stawki z jakiegos tam powodu, jeżeli po takim starcie bd zdolny do zajęcia miejsca na podium albo zwycięstwa, to w moich oczach bd już kompletnym kierowcą, bo wygrać z PP albo pierwszej piątki z bardzo dobrym bolidem to wiadomo że da rade, ale startując z z 15 pozycji, takim samym bolidem jeśli chodzi o jego dominacje to nie wiem, a np taki Alonos był w stanie przebijać się z końca stawki nie raz w swojej karierze i do tego wcale nie potrzebował całkowicie dominującego bolidu np Australia 2010 :)

z góry przepraszam za literówki i inne błędy ;p cytuj
aegal [komentarzy: 115] / 2011-04-04 22:55:18
leni93: no nie ma co mówić o awariach, no bo to nie jeo wina, ale kolizje z Markiem i Jensonem, to wiadomo z kogo winy :)
Czyli sam przyznajesz, że zrobił dwa błędy w sezonie...
Inni robili dużo więcej (oprócz Buttona i Kubicy). Więc może nie jest tak źle z Vettelem? Ja kibicuje McLarenowi, ale bezsensowne ataki na innych kierowców zawsze mnie denerwują.
cytuj
6205leni93 [komentarzy: 332] / 2011-04-04 22:39:13
mozna zdominowac cały sezon tak jak to robił MIchael w Ferrari w roku 2004, a nie rozbijac sie o innych kierowców, no nie ma co mówić o awariach, no bo to nie jeo wina, ale kolizje z Markiem i Jensonem, to wiadomo z kogo winy :) więc nie chodzi o hipermistrozstow, tylko o dominacje w dominującym bolidzie, a nie marnowanie punktów i możliwości bolidu, co prawda nie zawsze, ale jednak cytuj
7100immarlena [komentarzy: 2447] / 2011-04-04 22:32:35
Ayrton Senna da Silva: [...] miał średni bolid jeździł bardzo słabo...ma nieziemski bolid jeździ średnio i nie wykorzystuje jego osiągów w pełni...
a co, można zdobyć jakieś hipermistrzostwo? Nie słyszałam o tym, on chyba też nie.

Użytkownik edytował ten post 2011-04-04 22:32:43

cytuj
730Ayrton Senna da Silva [komentarzy: 2325] / 2011-04-04 22:28:55
immarlena: [...] zdarzało mu się w przeszłości, nic specjalnego nie mówił :>
miał średni bolid jeździł bardzo słabo...ma nieziemski bolid jeździ średnio i nie wykorzystuje jego osiągów w pełni... cytuj
7100immarlena [komentarzy: 2447] / 2011-04-04 22:07:56
alphabet: ten caly vetel to jakis jest popaprany ciagle grozi tym czy tamtym ciekawe co powie jak bedzie jezdzil bolidem z srodka stawki ahahaha

zdarzało mu się w przeszłości, nic specjalnego nie mówił :> cytuj
14051alphabet [komentarzy: 51] / 2011-04-04 20:46:23
ten caly vetel to jakis jest popaprany ciagle grozi tym czy tamtym ciekawe co powie jak bedzie jezdzil bolidem z srodka stawki ahahaha cytuj
ekwador15 [komentarzy: 1249] / 2011-04-04 16:26:51
yarus - pewnie wynika to z tego, że nie radzą sobie zwłaszcza z KERS i zadają sobie pytanie, po co tyle pracy po "głupie" 0,3 sekundy na okrążeniu ;] skoro sa szybsi o 0,8 sekundy bez tego ;) wydaje mi się, że w Red Bullu starty wynikające z założenia tego systemu wyjdą na zero, a więc bolid nie przyspieszy, ani nie zwolni, ale za to będzie miał czym się bronić na starcie ;] cytuj
5580yarus [komentarzy: 158] / 2011-04-04 16:06:53
czyzby red bull nie mial dobrze skomponowanego kers i drs?? to zalosne ze wykorzystuje swoje miejsce do wyciagania osobistych korzysci...
cytuj
730Ayrton Senna da Silva [komentarzy: 2325] / 2011-04-04 16:05:01
immarlena: [...] tak, jest bucem, ponieważ ważne jest dla niego bezpieczeństwo kierowców. Niejako ich reprezentuje i jest odpowiedzialny.
jest bucem bo marudzi i reprezentuje swoje zdanie mówiąc "my" jak smigol z LOTR...dba o bezpieczeństwo? bzdura wszyscy dają rade a on marudzi że to niebezpieczne...gdyby F1 to z natury niebezpieczny sport...

Użytkownik edytował ten post 2011-04-04 16:06:47

cytuj
7100immarlena [komentarzy: 2447] / 2011-04-04 16:02:27
Mikis: Na razie to tylko Vettel marudzi i strajkuje, jakoś inni kierowcy nie powiedzieli głośno że to skrzydło jest niebezpieczne. Niech przyzna sie że nie może ogarnąć dodatkowych przycisków to zespół mu wymyśli sznurki :D

przypomniał mi się wywiad w którym mówi, że nie korzystał z KERS, bo nie mógł znaleźć przycisku haha
Ayrton Senna da Silva: buc..

tak, jest bucem, ponieważ ważne jest dla niego bezpieczeństwo kierowców. Niejako ich reprezentuje i jest odpowiedzialny. cytuj
Mikis [komentarzy: 54] / 2011-04-04 15:52:06
Na razie to tylko Vettel marudzi i strajkuje, jakoś inni kierowcy nie powiedzieli głośno że to skrzydło jest niebezpieczne. Niech przyzna sie że nie może ogarnąć dodatkowych przycisków to zespół mu wymyśli sznurki :D cytuj
Prev 1 - 2 Next
Strona jest zarządzana przez firmę
Scenic Group Sp. z o.o.
© 2018 F1zone.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.
Reprodukowanie, przechowywanie lub udostępnianie całości serwisu lub jego części bez zgody właściciela jest zabronione.
Ikona_ustawienia
Ikona_ustawienia_x

Kolor marginesów:

Kolor tła pod tekstem: