Audi F1 Engineering w ramach przygotowań do debiutu w Formule 1, dyskretnie wzmocniło swój zespół, angażując uznanego inżyniera, Johna Suttona.
Audi F1 Engineering po zbroi się przed debiutem w Formule 1
Audi F1 Engineering, planując swój debiut w Formule 1, realizuje ambitny projekt, który ma zrewolucjonizować świat wyścigów Grand Prix. W ramach tego przedsięwzięcia, niemiecki koncern stworzył nowoczesne centrum technologiczne, wyposażone w najnowocześniejsze technologie i narzędzia, które mają zapewnić Audi F1 Engineering przewagę na torze. Kluczową rolę w kierowaniu tym projektem odgrywa Andreas Seidl, były szef zespołu McLarena, który od stycznia ubiegłego roku nadzoruje cały rozwój projektu. Seidl, ze swoim doświadczeniem i umiejętnościami, ma za zadanie nie tylko zarządzać zespołem, ale także kształtować strategię techniczną i operacyjną Audi F1 Engineering.
Ostatnim, ale nie mniej ważnym, nabytkiem Audi F1 Engineering jest John Sutton, który objął stanowisko szefa ds. rozwoju przekładni F1. Jego doświadczenie w Formule 1 jest imponujące – praca dla takich zespołów jak Williams, Ferrari, a także McLaren, czyni go jednym z najbardziej doświadczonych inżynierów w padoku F1.
Bukmacher | Bonus | Kod |
---|---|---|
STS.pl | 1660 PLN w bonusach! | BETONLINE |
eFortuna.pl | 630 PLN w bonusach | BETONLINE |
Superbet.pl | 3754 PLN w bonusach | BETONLINE |
Betfan.pl | 200% do 300 PLN | BETONLINE |
Fuksiarz.pl | 500 PLN bez obrotu | BETONLINE |
Jednym z jego największych osiągnięć jest współpraca z Adrianem Neweyem i Paddym Lowem nad konstrukcją Williamsa FW14B, co przyczyniło się do zdobycia mistrzostwa przez Nigela Mansella w 1992 roku.
Podczas swojej dekady pracy w Williamsie, która rozpoczęła się w 1988 roku, Sutton odgrywał kluczową rolę w rozwoju technologii i innowacji. Jego wkład w rozwój ultralekkiej konstrukcji skrzyni biegów dla Ferrari był jednym z czynników, które pomogły Michaelowi Schumacherowi zdobywać zwycięstwa. Jego czas w McLarenie również był pełen osiągnięć, w tym rozwój pierwszego bolidu wyposażonego w karbonową obudowę, a także szybką skrzynię biegów i współpracę przy tworzeniu systemu KERS w partnerstwie z Mercedesem, który zadebiutował w F1 w 2009 roku.
Po opuszczeniu McLarena w 2014 roku, Sutton dołączył do drogowego ramienia tej marki, gdzie kontynuował prace nad innowacyjnymi technologiami.
UWAGA: Legalny bukmacher Fuksiarz oferuje: Early Payout (dwie bramki przewagi? Wygrany zakład!), Cashback bez limitu (wypłata bez obrotu!), 500 PLN bez ryzyka (bez obrotu!). Rejestracja na www.Fuksiarz.pl
W 2020 roku zdecydował się na karierę niezależnego konsultanta. Ta decyzja trwała do momentu, gdy zgłosiło się do niego Audi F1 Engineering, przedstawiając mu wyjątkową okazję do włączenia się w jeden z najbardziej ambitnych projektów w historii Formuły 1.
W ciągu najbliższych lat Audi F1 Engineering planuje intensywnie pracować nad rozwojem swojego bolidu, by być gotowym na start w sezonie 2026. Przyjęcie Suttona do zespołu jest częścią długoterminowej strategii, która ma na celu nie tylko sukces na torze, ale także przekształcenie sposobu, w jaki technologia wyścigowa wpływa na całą branżę motoryzacyjną. Dzięki jego doświadczeniu w pracy nad zaawansowanymi technologiami, Audi F1 Engineering ma nadzieję na wprowadzenie innowacji, które nie tylko poprawią wydajność ich bolidu F1, ale również przyczynią się do rozwoju przyszłych samochodów drogowych marki Audi.
Który bukmacher? | Bukmacher | Bonus |
🔥 Najwyższe kursy | Superbet | 3754 PLN |
📱 Najlepsza aplikacja | eTOTO | 200 PLN |
❤️ Najlepsza oferta na start | STS | 1660 PLN |
🎪 Najwięcej rynków | Fortuna | 320 PLN |
🤩 Najciekawsza promocja | Fuksiarz | 500 PLN |
Integracja Suttona w zespół Audi F1 Engineering jest kolejnym krokiem w kierunku realizacji ich ambitnych celów. Jego bogate doświadczenie i historie sukcesów w Formule 1 dodają nowego wymiaru do wysiłków zespołu, który już teraz skupia się na testowaniu, symulacjach i opracowywaniu strategii dla przyszłych wyścigów. W kontekście współpracy z Sauberem, Audi F1 Engineering ma na celu nie tylko wykorzystanie swoich własnych zasobów, ale także synergii z doświadczeniem i wiedzą techniczną swojego partnera, aby razem tworzyć zespół, który będzie siłą, z którą należy się liczyć w Formule 1.
Ten ruch na rynku inżynierów F1 pokazuje, jak poważnie Audi F1 Engineering podchodzi do swojego debiutu w królewskiej klasie wyścigów. Z angażowaniem postaci takich jak Andreas Seidl i John Sutton, Audi F1 Engineering zdecydowanie sygnalizuje swoje aspiracje do bycia nie tylko uczestnikiem, ale głównym konkurentem na scenie Formuły 1. Wraz z rozwojem projektu i zbliżającym się debiutem, cały świat wyścigów z niecierpliwością oczekuje na to, co Audi F1 Engineering ma do zaoferowania, zarówno na torze, jak i poza nim.
Czytaj także:
- Koniec włoskiego prawa Beckhama – Ferrari stoi przed nowym wyzwaniem
- Toto Wolff odpowiada na spekulacje dotyczące jego pozycji
- Helmut Marko nadal w kluczowej roli w Red Bullu: podpisuje trzyletni kontrakt