Gunter Steiner twierdzi, że problemu przegrzewania się opon samochodów Haas nie można rozwiązać za pomocą szybkich rozwiązań. Zamiast tego twierdzi, że należy zbadać niekonwencjonalne podejścia, aby znaleźć realne rozwiązanie.
Gunter Steiner: Skomplikowane problemy Haasa
Głównym zmartwieniem zespołu amerykańskiego jest znalezienie metody zmniejszenia zużycia opon, co jest obecnie największą przeszkodą zespołu. VF-23 ma wyjątkową przyczepność, ale odbywa się to kosztem nadmiernego zużycia mieszanki, co jest widoczne zarówno podczas wyścigu, jak i kwalifikacji. Chociaż Haas jest jednym z szybszych zespołów podczas jednego okrążenia, wysoka degradacja zespołu stanowi problem w zarządzaniu oponami i planowaniu strategicznym podczas wyścigu. To nie pozwala im zajmować zadowalających miejsc podczas niedzielnych Grand Prix.
Bukmacher | Bonus | Kod |
---|---|---|
STS.pl | 1660 PLN w bonusach! | BETONLINE |
eFortuna.pl | 630 PLN w bonusach | BETONLINE |
Superbet.pl | 3754 PLN w bonusach | BETONLINE |
Betfan.pl | 200% do 300 PLN | BETONLINE |
Fuksiarz.pl | 500 PLN bez obrotu | BETONLINE |
Zespół obecnie stara się zająć tą sprawą i rozwiązać ten problem, chociaż dokładne źródło problemu pozostaje nieuchwytne. Gunter Steiner jest sceptyczny, czy pojedyncze rozwiązanie może zaradzić tej sytuacji, ponieważ podstawowy problem nie jest przypisywany żadnemu konkretnemu czynnikowi. Zapytany, czy zespół Haas jest świadomy wszystkich trudności, z jakimi się borykają, odpowiedział:
Czytaj także:
- Sebastian Vettel odniósł się do plotek na temat powrotu
- Charles Leclerc odejdzie z Ferrari po sezonie 2024?
- F1 zmieni przepisy. Najwięcej straci Red Bull Racing
– Myślę, że niektóre z nich w pełni rozumiemy. Ale szczerze mówiąc, jest to tylko część z pośród wszystkich. Mamy zbyt wysokie temperatury, ale może być coś jeszcze. Zawsze musisz coś naprawiać, a potem znajdujesz następny problem. Nigdy nie możesz czekać, aż znajdziesz Świętego Graala – stwierdził w jednej z rozmów Gunter Steiner.
Podczas wspomnianego wywiadu dodał także:
– Gdybym wiedział dlaczego Red Bull jest taki szybki, to czemu nie mielibyśmy zrobić tego samego. Ty i wszyscy inni musicie powoli iść do celu. Naprawiasz krok po kroku, mając nadzieję, że inni nie wykonają kolejnego etapu, więc nadrobisz zaległości. Wiemy, że nasze opony się przegrzewają, ale czy jest coś jeszcze co powoduje tak dużą degradację? – zakończył Gunter Steiner.
źródło: motorsport
🏎️ Które miejsce w klasyfikacji generalnej zajmuje Haas?
Po Grand Prix Belgii Haas zajmuje ósme miejsce w klasyfikacji konstruktorów.
👨 Kto jeździ dla Haasa w sezonie 2023?
W sezonie 2023dla Haasa jeżdżą Nico Hülkenberg oraz Kevin Magnussen.