Marka Red Bull została sponsorem żużlowych rozgrywek PGE Ekstraligi. Z inicjatywy nowego partnera powstanie specjalny juniorski projekt.
Red Bull Juniorskie Asy – co to takiego?
Celem programu Red Bull Juniorskie Asy jest udzielenie wsparcia sprzętowego oraz inwestycja w rozwój sportowy juniorów, którzy rywalizują w PGE Ekstralidze. Przez cały sezon młodzi żużlowcy będą zbierać punkty na podstawie zajmowanych miejsc w każdym drugim biegu meczu (w drugim biegu rywalizują wyłącznie juniorzy). Głównymi nagrodami w programie Red Bull Juniorskie Asy będą vouchery na zakup silnika do motocykla żużlowego, konsultacje z tunerem i pięciodniowy pobyt w centrum treningowym Red Bull Athlete Performance Center w austriackim Thalgau, gdzie badania przechodzili czołowi sportowcy świata – między innymi Max Verstappen (F1), Lindsey Vonn (narciarstwo alpejskie), Marc Marquez (Moto GP) i wielu innych. Niedawno miejsce to odwiedził także żużlowiec BETARD Sparty Wrocław, Maciej Janowski
– Jestem pewien, że zwycięzca programu Red Bull Juniorskie Asy będzie zachwycony. Red Bull Athlete Performance Center to medyczne centrum przygotowań, w którym najlepsi zawodnicy z całego świata testują swoje organizmy. Tam nie ma żartów, specjalistom nie umknie najdrobniejszy szczegół, nie da się tam nikogo oszukać. To absolutny top i niezastąpiona skarbnica wiedzy o swoim własnym organizmie – mówi Maciej Janowski.
Dodatkowo, podczas każdego ze spotkań w sezonie, widzowie poprzez aplikację PGE Ekstraligi będą mogli głosować na najlepszego juniora danego meczu. Do osób, które najszybciej zagłosują i wypełnią formularz, zostaną wysłane puszki Red Bulla. Suma wszystkich głosów z całego sezonu wyłoni zwycięzcę, który również zostanie zaproszony do Red Bull Athlete Performance Center.
Współpraca z globalną marką
– Współpraca z globalną marką, którą jest Red Bull, to dla nas nobilitacja – mówi Wojciech Stępniewski, Prezes Ekstraligi Żużlowej. – Wpisuje się to w strategię marketingową Ekstraliga 3.0, ponieważ stawiamy na szkolenie i rozwój młodych zawodników, co przekłada się na obecność polskich juniorów w składach drużyn PGE Ekstraligi, rozgrywki U24 Ekstraligi z ich udziałem, a także całą piramidę szkoleniową obejmującą treningi i szkolenie oraz starty w zawodach miniżużlowych, 250 cc, jak również 500 cc. Uważamy, że tego typu partner jest też wielką szansą dla młodych zawodników.
Partnerstwo PGE Ekstraligi i Red Bulla obejmować będzie również obecność marki w grafice telewizyjnej podczas meczów, świadczenia marketingowe, a także produkcję dodatkowych treści, które będą dostępne w kanałach social media PGE Ekstraligi oraz w kanałach Red Bulla.
Aktualne kursy na rozgrywki żużlowe można sprawdzić u bukmachera w Etoto. O marce Etoto opinie wskazują na to, że to miejsce ciekawe dla grających na PGE Ekstraligę.